دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود اهنگ کجا بودی محسن چاوشی

متن ترانه ی کجا بودی 

کجا بودی شبایی که
غما میکشتنم بی تو
نگاه کن تو چشای خیس
تنهاییم منم بی تو
تو اون آغوشی که تنها پناه گریه ها بودی
شبایی که من این زخمارو میشمردم کجا بودی
تماشا کن تو این دردو به دنیای من آوردی
تماشا کن تویی که خنده هامو با خودت بردی
نمیخوام مثل من تنها بشی با گریه ها
اما منو یادت بیار هرجا تو تنهایی زمین خوردی
هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست
کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست
هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست
کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست
کجا بودی شبایی که غما میکشتنم بی تو
نگاه کن تو چشای خیس تنهاییم منم بی تو
تو اون آغوشی که تنها پناه گریه ها بودی
شبایی که من این زخمارو میشمردم کجا بودی
هنوزم اون شبای گریه ی مستی رو یادم هست
کجا موهاتو وا کردی کجا بستی رو یادم هست
تو حق داری اگه رفتی اگه حرفامو یادت نیست
ولی منی که گفتی عاشقم هستی رو یادم هست

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320دانلود آهنگ با کیفیت خوب128


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: شنبه 24 مهر 1400برچسب:Download , koja boodi, Mohsen Chavoshi , Music new , آهنگ , آهنگ آهنگ کجا بودی Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ , آهنگ محسن چاوشی چاوشی , دانلود , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ کجا بودی , دانلود آهنگ محسن چاوشی , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی , موزیک ,,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM